Meddlive 18 gün önce doğum yaptım ne kullansam fayda etmedi bana gümüş kapak vs hiçbirşey etki etmedi. İlk hafta yara oldu yarıldı resmen göğüs uçlarım sonra yavaş yavaş o yada geçti ama resmen dişlerimi sıka sıka emziriyordum. Sonra göğüs ucu kremi kullanmaya başladım en azından yumuşak oluyor göğüs ucum bebek emdiği zaman pek fazla canım yanmıyor. Ben krem sürüp streç kapatıyorum üzerine bu şekilde göğüs ucum yumuşak kalıyor ve acısı hafifliyor. Yara yok ama hâlâ hassasiyet var bendede. Annem krem sürme nasırlaşacak göğüs ucun ondan sonra acımayacak diyor ama krem sürmedigim zaman daha da çok acıyor 😮💨