Benim 4. Ay kontrolümde destekli oturtabilirsin dedi canım, her bebeğin gelişimi farklı bir doktoruna danış istersen ama 4. Aya da bişey kalmamış :) ben bu destekli oturma minderini doktoruma sordum, bebeyatmaz olarak da geçiyor, bebek öne doğrı eğiliyor kamburluğa yol açıyor çok önermiyorum dedi almadım ama biraz pişmanlığını yaşıyorum almamanın :( kızım her türlü öne eğiliyor zaten ayağına ulaşmak için😊 sanırım alıcam