Kızlar ya oğluma tuvalet eğitimi verdim neredeyse 1ay oldu. Bezliykende bi zaman çok yapıyordu bırakmıştı ama şimdi bezden çıktı çıkalı sürekli eli orda. İlk başşarda sürekli uyarıyordum kızıyordum yapma diye. Şimdi tepki vermemeye çalışıyorum dikkatini başka yere çekmeye çalışıyorum ama olmadı. Aynı zamamda alerjik bi çocuk çok kaşınıyor acaba diyorum orası damı kaşınıyor napıcam ya. Toplum içinde falan çok dikkat çekiyor. Başına gelip çözüm bulan varmı