Ben tamamen uyku eğitimci gibi davranan insanlara karsıyım bunlar ne ara cıktı meslek oldu?Annelerimiz bizi eğitimciyle mi düzene soktu?zaten 40 dk bebeği ağlatan kişiler ne alaka diyorum?Eğitim almadan da 40 dk sonra bebek kendisi yorgunluktan perişan olmuş şekilde uyur. Önemli olan aradaki bağımızı korumak,bebek anneden yada anne memesinden o güveni alıyor bir sekilde orada kendini iyi hissediyor. Tam olarak söylenenleri anlayana kadar bence sürec böyle. Sonrası tabi ki alıskanlık olur. Ben eğitimden ziyade yanımda bana destek olacak,yaptığım yanlıs yada eksik birsey var ise bana söyleyecek,bebeğimin psikolojisine göre hareket edecek bir uzman arıyorum diyelim. Eğitimciler cok katı oluyor bence.