Kızlar 4 ay önce 80 kiloyla doğuma girdim gebeliğim son dönemleri riskli olduğundan hareketsizdim ve hep yattım doğum sonrasıda çok çok fazla dikişim vardı 2 ay kdar toparlayamadım hareketlerim hep kısıtlıydı. Öncesinde 57 kiloydum doğum yaptım bebeğim 3770 doğdu hâlâ 70 kiloyum özellikle emzirdikten sonra elim ayağım titriyor tatlı yemeden kendime gelemiyorum şeker ölçümü yapıyorum düzenli açta tokta düsük çıkıyor haftaya hastaneye gideceğim. Velhasıl ekmek falan çok tüketmiyorum ama tatlı beni bitiriyor ne yapabilirim tatlı ihtiyacı dengelemek için ne tüketebilirim nasıl kilo veririm önerileriniz varmı?