alpmom1 geçmiş olsun canım birey sormak istiyorum benim bebeiste birseyler çıktı canım sabah goturdum Dr hem alerji olabilir hemde sıcaktan olmuş olabilir dedim isilik nasıl birşey doğru mı biliyorum böyle nokta nokta tüm göbeğini gövdesini sarmıştı sırtında da azcik vardı o gece biraz sıkı giydirmistim çünkü baya soğuktu .
Bundan ayrı da bebeğimde mantar varmış boyun altında bı leke oluştu kırmızı kabuk baglar gibi duruyor buna mantar dedi annemlerde değildir diyor ama o leke hiç gecmiyor bilginiz var mı acaba tekrar Dr goturecegim krem filan verdi kullanıyoruz ama o mantar dediği sırtına da geçti krem sürünce sönüyor ama diğer isilik gibi değil o bı başka Dr bebeği opturmeyin temizliğine filan çok dikkat et dedi oysaki çok titizim ama bebeğimi sap şap opuyodu babannesi özellikle son zamanlarda bidaha asla izin vermicem kimseye 😔