Kızımın düşmeyen ateşi geçmeyen hastalığı var salı gününden beri ishal ateş sürekli. 2 gün boyunca hastaneye gittik serum tahlil vs herşey yapıldı bugün birkaç saat önce serum , antibiyotik verildi şimdi yine hafif ateşi var kafayı yicem artık çocuk gözümün önünde eriyor eşim de doktor tüm arkadaşlarını seferber ettik rota bakıldı herşey yapıldı bağırsak düğümlenmesine kadar herşey düşünüldü ama yine hasta ya da ben hemen iyileşsin istiyorum cidden artık perişan oldum kolları ayakları delik değişik oldu yavrumun salgın var diyorlar başlayacam böyle salgına. Var mı bizim durumumuzu yaşayan ?