Aliasafaysenur Arkadaşlar 20 aylık bebeğim var çok ısırıyor kreşte arkadaşlarını ısırdığı için kreşten de alın dediler bize çık zor bir zamandan geçiyoruz saç çekmeye de başladı öneriniz var mıdır