Seliscee tama olarak hatırlamıyorum ama hemenbi hafta içerisinde kizarikliklar gitmeye başladı konak azalmaya başladı ama bizde çoklu besin alerjisi başladı sonrasında tekrarladı şikayetler o besinleri kesince mesela Bi kaç gün içinde rahatliyordu şimdi alerji ilacı kullanıyoruz olursa alerjik Bi besin yersem o gün yanlışlıkla o ilacı veriyorum kaşıntı falan olmuyor