Beyzasamed Bebeğimin ateşi 37 aralığında geziyor düşmüyor ve ağzından salya geliyor.Erken biliyorum ama aklıma diş de geldi çünkü tahlilleri temiz.Başına gelen oldu mu ?
Gunesanne Beyzasamed 2 ay 5 günlüğüz aynı belirtileri yaşıyor. Huysuz, sürekli eli ağzında. Ateşi 37 lerde.
Atamomss Beyzasamed Henüz yutmayi bilmedikleri icin salyalar disari akiyor 😊 elini agzina goturmeside ellerini bu ayda kesfediyor olmasi bazen ellerine baktigini inceledigini sonra ağzına goturdugunude gormussunuzdur mutlaka 😊 3 ay 2 günlügüz hala devam ediyor bu durum bizde 🤭
Turgutveannesi 37 aralığı ateş değildir normal benim bildiğim kadarıyla 🌸 onun dışında kulağıda hafif ateş verebiliyor.. huzursuzmu bebeğiniz?