aselkus_09 Eylül ayında spiral taktirmistim geçen ay kontrole gittim doktor spiralin kaymış adet olunca gel geri takmaya caliscam olmazsa cikartip başka takarız dedi. Aranızda spirali geri takılan var mı acaba?