esmaamine benim kızım da çok iştahsız 2 ay 10 gunluk çok zor yiyor yemek istemiyor ben kilo×150cc diye okumuştum alması gereken miktarı onu tamamlamaya çalışıyorum zorlaya zorlaya 650 700cc iciriyorum gece alarm kurup kalkıyorum gece. Gunduz de 85cc koyuyorum biberona ilk 45 50cc sini acıkmışsa eğer güzel içiyor. Ben zorlayarak onu 60 65e çıkarıyorum. 45dk sonra da kalan 20cc sütü iciriyorum. Gündüz 2bucuk saat arayla besliyorum bu şekilde. Tabi yedirene kadar ne uğraşıyorum allah ve ben biliyorum çok zor iştahsız bebek😓