Aranızda avukat olup bilgi verebilecek var mı? İnternetten adam akıllı bilgi bulamadım :(
Ev sahibimiz evden çıkarıyo bizde borç harçla küçük bi ev aldık kendimize 8 haziranda
İçinde ki kiracının kontratı da 10temmuzda bitiyo en geç 15 temmuzda boşaltmış olacağını söyledi
Sözüne güvendik anlaştık huzursuzluk olmasın diye ihtarname göndermedik
Bugünde görüştük ev bulmuşlar kira kontratı yapmışlar ama 20 ağustosta taşınacaklarmış 🤦🏻♀️
O tarih gelince yine bi sorun oluşursa napcaz
Evi alalı 1 ay doldu şuan için nasıl bi ihtarname gönderebiliriz ne yapılabilir
Yine 20 ağustosa kadar beklicez mecbur ama o tarihide geçerse yine oyalarlarsa diye korkuyorum 🤦🏻♀️