Merhaba herkese bebeğim kolik maalesef 2. Aydan sonra azalır demişti doktor ama iyice arttı şiddeti morarıyor ağlarken ve susmuyor, müzik aç dinlemiyor hiçbir şey susturmuyo, ne yapacağımı şaşırdım, çocuk krize şimdi mi girecek diye stresten hiçbir şey yapamıyorum.