Kizlar benim bebeğim doğduğundan beri hastanede 5 aydır 5 aylık bebek 2500 kilo 5 aydır hiç bir ilerleme katedilmedi ben bebeğimin evde daha iyi olacağına inanıyorum evini tanıyıp belki daha iyi olacaktı 5 aydır hastanede olmasına rağmen hiç bir düzelme yok bağırsakları sıkıntılı doğuştan ben imza atarak bebeğimi çıkarabilir miyim