Merhabalar. Sezeryan Doğum yapalı yedi hafta olacak. Dört hafta sonra kanama bitti ardından adet kanaması başladı. Sonrada adetin bittiği halde bir haftatır hafif lekelenmeler hala devam ediyor. Kontrole henüz gidemedim. Sizce normalmi doğumdan sonra?