Selinto kizim 3 ay 9 günlük bizde 15 günden sonra 2 bucuk aya kadar aksam 6 gece 12ye kadar bağıra çağıra ağladık gazdan. Şimdi yine durmuyo ama gaz ağlamaları bitti uyuyo az da olsa. Ama oglum 5 ay oyleydi doktora gide gide yol etmiştik. Kizda hic gitmedik çünkü ne olduğunu biliyoduk gaz ilacını bile 5 kere ancak kullanmışımdır kizimda cunku kolik zamanla geciyo sabir etmek gerekiyo ilaci bu yani aman rezene kimyon gaz damlası yüzde om yirmi anca azaltiyodur