Yusufmeva Kızlar ikiz benişlerim var 5.5 aylıkken regli oldum şimdi 6 bucuk aylıklar bir ay geçti regl olmadım buda beni korkuttu normal bi durummu sizce yani direk ger ay olacak şekilde düzene giriyormu yoksa düzensiz mi devam eder bi süre
Blossom00 Yusufmeva Bende ilk reglimi 3 buçuk ay sonra oldum ikinci daha olmadı düzensiz olabilirmiş çok normalmiş sonradan düzene giriyormuş canım
Gamzelimsin Dogumdan sonra 4 aylikken oldum.. Şuan 5 aylik tekrar oldum gecikmedi benimki Sizinde hormonal bir durum olabilir stres yapmayın