kakasında kan görmüştüm bebeğimin test yaptırdık birşey çıkmadı ama kan ilacı verdiğim günlerin sabahında olurdu kaka da kan görme ..kan testi de yaptırdık oda temiz çıktı ama yüzünde egzama gibi kızarıklık var geçmiyor .süt alarjisi olabilir mi acaba diyete başlamalı mıyım doktorlara göre yok ama İçimde şüphem var