Zumra46 Merhaba hanımlar doğum yapalı 7 ay 5 gün oldu regl olmaya başladım, ve şuan 15 gün geçmiyor bitmiyor bu durumu yaşayan var mı neden oluyor dur.
Birbalannesi09 Zumra46 ben kirkimdan 15 gun sonra oldum tam 16 gun surdu 2 ay geçti şimdi nerdeyse 2 haftadir az az kan geliyo ne dogru duzgun geliyo nede bitiyo anlamadim bende
G-Liva Ay birebir aynıyız.. benmde 7 ay 15 gün oldu iki haftadır devam ediyor.. bıktım usandım bi çözümğ yokmu