Zeyzey20 Kizlar kizim 3 ay 17 gunluk maalesef hafif bir grip atlattik ve daha yeni bitti acaba geçmi kaldık 😔😔 kaçıncı gününe kadar yapılır bilen varmı
Icot Zeyzey20 2-4 ve 3-5 aylarda yapılıyor. 3 ü daha fazla geçirmeden yaptırın bence. Doktora da danışın önce.
Gul_41 Zeyzey20 ha ben yanlış anlamışım yanlış okumuşum canım ya kusura bakma akıl kalmadi uykusuzluktan yorgunluktan:)