Merhabalar, bebeğim yaşını dolduracak bu ay nasip olursa 11 ay 12 günlük. Ben hala regl olamadım emziriyorum, 1 sene dolup üstüne olamayıp doktora giden var mı acaba, sanırım bende gerginlik yapıyor neredeyse 2 senedir adet olmuyorum. Böyle bi durum yaşayıp destek alan oldu mu hanımlar? 18.aya kadar normal ama senesi dolunca doktora gidilmeli yazıyor bazı makalelerde, sinir stres gerginlik yaptı sanırım bende