Belcim30 valla bende şarkı oyuncak kalem kitap sevdiği ne varsa öyle oyaladım uzun uzun oturdu. lazımlığa oturmaya alışkın çünkü ☺️ ben bezle uyuttum yarını bende çok merak ediyorum bir kaç gün içinde hiç ilerleme olmazsa yeniden beze döneriz ne yapalım.🤷🏻♀️