Kızım 18 aylık❤️ eşim yurtdışında kızım kalabalık bi ailede büyüyor, herkesle oyun oynuyor kucağına gidiyor. Sevimlilik yapıyor, sarılıyor. Bu aralar bişey isteyince ağlıyor, su isterken su demek yerine ses çıkararak istiyor. Anne baba dede nene teyze top park kapak vs diyor. Hav hav yapıyor korkutmayı çok seviyor☺️bişey istediği zaman çoğunlukla bu bu deyip istiyor. İsmine dönüp bakıyor. daha tam konusamıyor yani net kelimeler söylemiyor ama çabalıyor. Normal mi bunlar? Sizde durumlar nasıl 💚