Nerimanahsen_1 Kızlar 2 ay 22 günlük bebeğim biberon almiyor alsin istiyorum.alismasi için ne yapabilirim
Prensesannesi32 Nerimanahsen_1 bende bu dertten muzdarip biriyim 3 ay 10 günlüğüz doğumdan 1 buçuk ay sonra çalışmaya başladım sütümü sagip anneme bırakıyordum o zaman biraz olsun alıyordu yaz dönemi tatiline girdik maalesef almıyor unutmuş mu desem bilemedim ağzına aldığında bir ogume geliyor kusacak gibi oluyor zaten emzikte hiç almadık bende bekleyeyim burda belki tecrübeli olan birileri vardır
Lalinn Almıyorsa artık almaz,2 ay az bir zaman değil benim kızım 1 yaşında biberonla toplam mama içtiği sayı 3 filandır o da zorla vermiştik