yorgunanne28 Kızlar 14 aylık oğlm isal 2-3 gündür günde 5-6 kez isal yapıyor sabah kaka testı verdik adone virüs , rota amip hersey negatif cok şükür. Doktoru pazartesi arayablicem. Şuan dişte cıkarıyor 2-3 tane birden. Disten dolayı bu kadar uzun isal olurmu ?
SevimliHayaletCasper yorgunanne28 benim oğlumda ishal. Bende doktora götürdüm birşey çıkmadı 3 gün oldu ishal bakalım bugün daha iyi gibi
asrinhatasi yorgunanne28 bizde de vardı geçenlerde bol bol muz yedirdim ve prebiyotik kullandık geçti.
midekoruyucu yorgunanne28 aman olmasın da. Belki yediği bişey dokunmuştur emiyorsa sizden de geçer. Patates filan yedirmeye çalışın. Olmadı biogaia verin bağırsak düzenleyici o. İşe yarayacaktır inşallah
midekoruyucu SevimliHayaletCasper 2-3 gündür ishal demiş ya arkadaş, benim kızımda öyleydi 3 gün inatçı ateş ve ishali vardı. 4. Gün ateşi birden düştü sonra vücudunda kırmızı benekli döküntüler başladı. Meğer 6. Hastalıkmış. Ben birtek ishali biogaia ile durdurabilmiştim ama ateş ne yaptıysam düşmemişti. 3 gün tek lokma bişey yemedi baygın gibi yatıyordu hep. Çok şükür ki emiyordu devamlı emzirdim. Çok zor bi süreçti. Belki dedim arkadaşın bebeği de öyledir. Sizin bebeğinizin nesi var çok geçmiş olsun
SevimliHayaletCasper midekoruyucu bizdede 1 gün ateş oldu. 3 gündür ishal. 6. Hastalığı gecen sene olduk ishal olmamıştı o zaman