Selam arkadaslar 2 ay 22 günlük oldu kızım Adana’ya annemlere geldim. Hava çok sıcak burda
Normlade su vermiyordum bebekler anne sütünden alıyor diye ama Adana’ya gelince ne yapacağımı bilemedim. Hava aşırı sıcak 1 2 çay kasigi falan veriyorum ama yetersiz sanki
Çiş rengide tam olarak sarı degilde sarıya yakın gibi
Siz nasil yapıyorsun bebeklerjniz kaç aylık ne zaman şu vermeye başladınız ne kadar veriyorsunuz