Busearaf290422 Yarın eşimle yıldönümümüz ne alacağıma bir türlü karar veremedim ve sizlerin de fikirlerini almak istiyorum birde yol dönümü nikah günü olarak kabul ediliyor değil miii
Kuzularinanasi Busearaf290422 ihtiyaci olan bisey varsa direk onu alin.biz genelde hediyelerimizi oyle yapariz.
Melis1706 Busearaf290422 ben yil donumlerinde genellikle ikimize dair birsey yapiyorum.dogum gunu gibi durumda kisisel
melegim71 Busearaf290422 seviyorsa tesbih saat iciyosa elektronik sigara cakmak ona özel kupa takiyosakol dügmesi parfum ttras makinesi yinr siz bilirsiniz onu yada bi pasta ortak gün oldugu icin resminizi cerceveletebilirsinkz aksam romantik gece ikinize ayni kupa terlik anahtarlik yada bi aksam sinemasi sonucta ortsk gün
midekoruyucu Busearaf290422 nikahla düğün farklı gün yapılınca bu sorun çıkıyor dimi ortaya 😅 bence nikahın yapıldığı gündür yıldönümü. Düğün yapılan günü kutlamanın anlamı yok diye düşünüyorum 🌸