B-S Bebeğim 3 aylık oldu 160 ml lansinoh biberon kullanıyorum S yavaş akışlı devam etmelimiyim yoksa M orta akışlıya geçmelimiyim
Melekbas B-S m bildigim kadariyla 6-12 ben 14 aylik L kullaniyorum. Zorlaniyorsa m deneyebilirsiniz ama cok gelir tikanir diye dusunuyorum
Zynpgmt B-S ben lansinoh s kullanıyordum. Yine arada kullanıyorum. Şuan Nuk m aldım. Üstünde 0-6 ay yazıyor. Şimdilik sıkıntı yaşamıyoruz ama ölçülerinde marka olarak fark var mı bilmiyorum. S yavaş yavaş yoruyor artık.😅
B-S Zynpgmt aslında normal bir şekilde içiyor sanki bi yoruluyor gibi geldi anlayamadım zaten şuan biberon bile istemiyor sanırım sıcaklar bizi çok etkilileri 😊
Zynpgmt B-S Ben yoruluyorum yani.😁 Havalar sıcak olunca herhalde aynı sorunlar var bi de ilgisi dağıldı çevreyi keşfediyor. Çok uzun sürüyor içmesi. Bunun tek farkı direkt damla damla akıyor ötekinde akmıyor ya neredeyse hiç.
B-S Zynpgmt evet havalardan kaynaklı sıcaklık çok birde dediğiniz gibi dikkati dağıldı sürekli birşeyler takip ediyor içmiyor öyle bekliyor falan değişik bir süreç 😀