Huzur_kokulumevlat En beklediğim an oğlumun dişi çıktı ne yapmam gerekiyor cok abartı olmayacak şekilde bişiler yapayım diyorum evde fikir verin anneler ne yapmam gerekiyor🤗🤗😍😂
suslukiko_ Huzur_kokulumevlat ayyy maşallah bildiğim diş buğdayı yapıyolar bilen varsa onu yapın aileden bikaç kişi çağırın yenir içilir biraz sohbet eğlence bide kaç aylıkken çıktı acaba?
sezer2022 Huzur_kokulumevlat hayırlı olsun canım ilk dişim çıktı yazan kartlar var,, onu tutturup hatıra fotosu çekmiştim 🥰 buğday kaynatıp toz şekerle karıştırıyorsun onu da kaselerle apartmana dağıtmıştım, 2 kişi harçlık vermişti (bu arada kaç aylık
Huzur_kokulumevlat suslukiko_ annem yapacak diş buğdayını ben bilmiyorum hiç ama ilk ya heyecanlandım haftaya hafta sonu yapacam bakalım bişiler 🤗 13 aylık şuan 😀
Huzur_kokulumevlat sezer2022 fazla olursa dağıtırım apartmana 😁 13 aylık ben bu kartları nerden bulabilirim peki internette var mi2
Huzur_kokulumevlat Elfgrn teşekkür ederim sizinde gözünüz aydın😍 biz de dün çıkardık bardakla su veriyordum baktım tık tık ediyor gözlerim açıldı birden🤗😂
Elfgrn Huzur_kokulumevlat oy maşallah sübhanallah ben bekliyordum kaç gündür dün biri çıktı öbüründe sıra o vuruyor
sezer2022 Huzur_kokulumevlat var canım anı kartı diye ilk adımımı attım, ilk dişim çıktı falan yazıyor 🥰
Huzur_kokulumevlat deborflo evet evet sizinde hayırlı olsun inşallah damak şiş beyazsa çıkmıştır zaten 😀😎
Huzur_kokulumevlat hepbahar123 hiç üzülme ben bebekken 15 aylık çıkartmışım annem diyor sana çekerse öyle çıkartır geç çıkarması daha iyi derler çürük olmazmış sağlıklı olsun da 😀
hepbahar123 Huzur_kokulumevlat yok ben o açıdan üzülmedim benmki geç çıkartıyor çok zor çikartıyo diye üzülurdim meğer benmki erken çıkartmıs benimki bir buçuk yaşında olmak üzere bitti dişleri tek azısı kaldı o da patlamak üzere ama mesela şisiyor balon gibi oluyondiş gözüküyor nerdeyse ama 5 /6ay onu patlatamiyordu ¾ tane hep ayni anda geliyordu perisan oluyor yemiyor uyumuyor çokkkk zorlandımmm çokkk . Perişan olduk hep birlikte akşam bile tepiniyordu yatakta resmen jel sürdük vs dolven azcık verdim de uyuyabildi evet bnmkinin de süt çürüğü oluyo fircaladigim halde sadece memlekete gittim orsa bir ay fircalayamadim hemen dipleri sarardı cıkmıyorlar da süt çürüğü muhtemelen gece de çooook emiyor