Bilge
[bilinmeyen] bence git. Git ama gereksiz stres yapma. Huysuzlanırsa emzir sakinleşir. Emzirme önlüğü al yanına. Oturduğun yerde kuzunu emzirirsin rahatça. Eninde sonunda çıkacaksınız dışarı.senin için de değişiklik olur. Ben 45 günlükken gitmiştim
Bilge
[bilinmeyen] seni çok çokkkkk iyi anlıyorum 🤗 eşin de tedirgin oluyordur. Bir iki defa dışarı çıktık eşim benden daha çok stres oldu. Onunla da ayrıca konuş. Bebek arabanız varsa daha rahat edersin. Ağladığında ileri geri pış pış falan yapıyorum genelde. Artık dışarı çıkın beraber havalar soğudu ama güzelce giydirip şöyle yarım saat bile olsa çıkmak lazım. Bebeklerin de açık havay ihtiyacı var. Evin içerisinde bayatlamış havayla daralıyoruz. 🤗🤗
shdemir
[bilinmeyen] Canım ben oglum 3 aylıkken samsuna nisana gittim. Kocaelide ikamet ediyorum bayram üzeriydi ve trafik vardi 16 saatte zor gittik. Buna ragmen bi problem yasamadim. Oglum araba sevdigi icin rahat gecti nisanda da ses etkilemedi. Ben olsam senin yerinde giderim 😊
Salih0544
Biz 22 günlükken gittik seste mışıl mışıl uyudu😁😁
Summ
[bilinmeyen]
S_D
[bilinmeyen] Bende ilk 2 aylıkken gittim bebek bakim odası oluyor zaten alt açma emzirme için bi problem olmadi bence gidilir
Oguzhan
Benim bebeğinde tam 3aylik ilk defa dün akşam gittim hiç de korktuğum gibi olmadı. bebek bakım odası yoktu ama mescid vardı kimse yoktu emzirdim orada.ilk müziği duyunca korktu ama 5dk sonra alıştı hatta salonda uyudu da seste bence de gidin.
Ben de ilk başlarda ağlar diye hiç bir yere çıkmak istemiyordm stres oluyordum ama şimdi elbet 2-3dk sonra susar diyorum korkmadan gidiyorum.
DenizKizi
[bilinmeyen] git sence gürültüce uyumayan bebek yok bence. Benim kiz uyumanın ne olduğunu bilmez🤣 müziği actin mi seside bastin mi uyuyo
Ogulveannesi
[bilinmeyen] ben 1aylıkken gitMiştim Horul horul uyudu 😴 bir ara uyandı emzirip yatırdım benimki sese çok alışık top paTlasa uyanmaz😂ama alışkın değilse o sese zor Olur 😕
AysenDoga
[bilinmeyen] benim kızımda aynı şekildeydi ve ben 2 aylıkken götürdüm düğüne saatlerce etrafı izledi hiç sesi çıkmadı bende sesten etkilenirse alışık değil diye korkmuştum ama gayet güzel etrafı izledi. Bence dene eninde sonunda bulunacak öyle ortamlarda
Esraabrklu
[bilinmeyen] tam 4 aylıkken gittim başıma getirmediği kalmadı çok kötü geçti hemen eve geldik zaten kalamadik pek.. Şuan 8 aylık duruyor her yerde artık ..
Cesmom
[bilinmeyen] canım ben düğüne gitmiştim uyumayan oğlum düğünün sonuna kadar uyudu resmen arada uyandı ama sessiz sessiz durdu baya iyiydi
Alpella
[bilinmeyen] ben 47 günlükken girmiştim
EmineGneDemir
[bilinmeyen] biz 2 aylıktan itibaren gidiyoruz uyuyor düğüne gidince
cnnkrl
Yazmıştım sildim. Neden ? Çünkğ herkesin bebeği uyumuş. Benden etkilenme diye. Benimki sesten çok korktu ağladı. Zor sakinleştirmiştim. Ama çoğunluk uyumuş. Çoğunuğa uy:)
Betlcelik
4 ayligiz dun eşimin kuzeninin düğünü vardı kızimla kuaforede gittim düğüne de emmek istediği vakit gelin odasında emzirdim uyudu da ama gece uykumuz 10 da yattigimiz için 10 da eve dönmek zorunda kaldım
cnnkrl
[bilinmeyen] valla iyi etmişsin canım. Çoğunluk uyumuş ama ben öyle zorlandım ki. Gitmediğine göre anlatabilirim. Önce uyuodu. Sora müzikten sıçramaya başladı. Hatta öyle komik sıçrıyoduki güldük falan. Sonra bir ağlamaya başladı. Uzun süre susmadı. Hemen eve geldk yolda hep ağladı. Ayağımda salladım. Gece boyu uyurken hep içini çekti kuzum. Ama nazar da almış olabilir diye düşünüyorum.