ozggee2 Kızlar 4 aya girmek üzereyiz uyanık oldugunda sürekli kucakta gezmek istiyor oturunca yatırınca hemen aglıyor sizin de bebişleriniz öyle mi bi çözümü var mı ne zaman düzeliyorlar
fzugurcan ozggee2 valla benimki bir aylık olacak daha yeni. Aynen dedğiniz gibi. Ama ben geçer sanıyordum, geçmiyor mu ya 😕
Melike-emirasaf ozggee2 benim bebeğim de 4 buçuk aylık kucağımdan inmiyo.indigi gibi basliyo ağlamaya sürekli.gezmek.istiyo inşallah emekleyince biraz bırakır diye ümit ediyorum
beybiliko ozggee2 5 ayda dönmeye başladı, ondan sonra sürekli yer istedi dönebilmek için, sonra da emekleme derken kucağı bıraktı, alınca da kendini atıyor yere inmek istiyor, sadece uykuya dalarken kucağıma alıyorum su an
ozggee2 fzugurcan nasıl alıştırırsanız öyle gidiyo tavsiyem yürüyerek uyutmaya alıstırmayın çok zor oluyo ağırlastıkça 😞
Melike-emirasaf ozggee2 ayağımda sallıyorum ben ama çok hızlı sallamiyorum titretir gibi yapıyorum uyuyo başka türlü uyumuyor