midekoruyucu Kuzeyiinannesi alınıyor mu ki 😅 benimki zaten 1 saate yakın çıkmadı doktor ameliyata alıcaktı az kalsın. İstemezdim şahsen alıp napcaz kız 😅😅😅
Yyozcan Kuzeyiinannesi ben de aldım. 6 gün oldu doğum yapalı. henüz buzlukta duruyor. toprağa gömüp üstüne ağaç dikeceğim
Kuzeyiinannesi Ayferde menderes nehrine attık, sütüm bol olsun, bebeğimin ömrü sular seller gibi uzun olsun diye 😊 toprağa da gömenler var tabi inanç meselesi😊