Kahveseveranne_ Oğlumu psikatriye götürdüm konuşamadığı için 22 aylık bu arada çok az kelimeleri vardı 14 16 aylık olarak gelişimini gösterdi bu durumu yaşayan varmı ?
incir-receli Kahveseveranne_ benim kızım 1 yaş geri çıkıyordu konuşmada 30 aya kadar baba ve mama diyordu sadece 3 yaşa kadar bekleyelim olmazsa dil terapistine yönlendiricem demişti doktorumuz ama 30. ayında bir sabah uyandık ve 20 kelime söylemeye başladı. hergün yeni kelimeler ekledi. 2 ay sonra cümlelere geçti şuan tam 3 yaşında hiç susmuyor 🙈
Kahveseveranne_ PembePelikan dediğin test mi bilmiyorum ama şey soru sordular öyle yapıyormu böyle yapıyormu diye
incir-receli Kahveseveranne_ kitaplarla haşır neşir olduk ve bolca park dikkat güçlendirme seti ve büyük sorular kitabım konuşmada çok fayda sağlıyor