Bkykuyu Arkadaşlar 4 aylık oğlum sidefer kan damlası verildi 1 gün buzdolabında bekletmedim sıkıntı olur mu?
Mrym_53 Bkykuyu bende bilemeden 1 aya yakın dışarda tuttum içerdim 1 günden bişey olcağını sanmıyorum
Mrym_53 Meraklitaze evet canım buzdolabında bekletin yazıyor üzerinde 1 gün değil sürekli ben hiç bekletmedim çöpe attım o yüzden yarısında
Yasemin34 Ben de kullanıyorum ama hiç dolaba kıymadım 2 haftadır mutfak rafında Birsey olur mu😨oradan alıp içiriyorum
1alpercocuk Bestiron kullanın kızlar oda sıcaklığında tutulması yeterli hemde içeriği temiz yan etki sıfır:)