__Dfnmr10 valla inek sütü çocukların bağırsağına iyi gelmiyor biz yaşadık gördük kimseye tavsiye etmem. Kızım 2 yaşına kadar hep mama verdim sadece akşamları içiyodu zaten 1 kez. Sonra dedim yeter yani büyüdü inek sütü vereyim başlarda sorun yaşamasam da şuan 3 yaşında bağırsakları mahvolmuş durumda toparlamaya çalıştıkça bişey çıkıyo şuan o kadar hassasiyet oluşturdu ki tüm süt ürünlerini kesmek durumunda kaldık yoğurt labne hiçbirini veremiyorum. Yani demem o ki sütü unutun şimdi sorun çıkarmasa bile ilerde de çıkarabiliyor bağırsak tahribatı yapıyor yapmayan da vardır ama onun riskine girmeye de ne gerek var yani