Annekokusu evet, tabii. Özellikle gece bu sırayla yapıyordum zaten uykusu bölünmesin diye. Ama 4 aylık olduktan sonra gece uykusuna başladığı andan sabah uyanana kadar almamaya başladım. Şimdi 5,5 aylık, hâlâ böyle devam ediyorum. Zaten kaka yapmıyor artık geceleri, gerek de kalmıyor. Bir de alışsın istemiyorum gece altının alınmasına.