Oğlum aylardır kabızlık sorunu çekiyor bi çok postumda konuşmuştuk 8.ayda başladı ara ara devam etti bi kaç kez kabız oldu sonrasında çatlağı oluştu kremlerle tedavi ettik ama hep geçici tedaviler oldu alerji testi felan her şeyi yaptık sürekli şurup bazen iyi bazen kötü hep başa sardık şu an 29 aylık kabızken doktorumuz ve gittiğimiz doktorlar tuvalet eğitimini önermedi iyileşti tuvalete özendi oturmak istedi bizde fırsat bu fırsat dedik geçirdik ilk bi ay çok iyiydi hevesle gidiyordu yapıyordu sonra bi gün dışarda kakası geldi o gün tuttu yine başa döndük oturmak istemiyor wc ye şimdi kalkıp kaçıyor en son gittiğimiz doktor pedagog önerdi kaka tutması pskolojik dedi kabız değil dünden beri kıvranıyor çişi yapıyor kakayı yapmıyor bende ister istemez gergin oluyorum bu süreç beni çok yıpratıyor bana yol gösterin normalde yemeği seven bi çocuk kaka yapsın her şeyi yiyor ama böyle olunca hiç bi şey yemiyor konuşuyorum anlatıyorum hikayeler her şey zaten çok iyiydi her şey ne yapacağım bilmiyorum