Merhaba kızlar 2 aya yakın dişciye gidiyorum kanal tedavisi çekim yapıldı ve biliyorsunuz ki kanal yarım saate yakn sürüyor o yüzden ağzım hep açıkta oldugundan bu 15 gündür karnımda bişey haraket ediyor gibi oluyor bu dişten dolayı olabilirmi yani hava yutmuş gaz sıkısması gibi sanki bebek var içerde hareket ediyor gibi spiralim var bgn kontrole gittim yerinde iyi duruyor dedi