expectopatronum görüp beğendiğiniz veya alıp kullandığınız çok abiye abiye durmayan 😅 önerebileceğiniz modeller var mı kızlar? marka olur butik olur hatta elinde olup satmak isteyen olursa ona da açığım. 34-36 beden olacak ve tesettür değil. Şimdiden teşekkürler. 🥰
Ygmrcm expectopatronum bende var 2 tane biri balık biri kalem tarzı atıyım bakın isterseniz 36 beden 1 kez giyildi
AselinAnnesiiiiiiiii expectopatronum dolap hesabınız varsa bakabilirsiniz @aselinannesi15 elbiseler takımlar hep var