zeynepzeze Kızlar kanguru almak istiyorum. Sizin kullanıp memnun kaldığınız bir marka var mı? Bebeğim 2 aylık umarım sever ve kullanırız
Cikomel zeynepzeze wrap sling , baby plus olmadı şimdi mamadus aldım kızım 3 aylık yenidoğan almadığım içi 1 ay daha geçmesini bekliyorum çünkü kafa kısmı rahatsız ediyor şimdilik uymuyor... eğer imkan varsa çevrenizden denemeden almayın derim 🙂
Besteee zeynepzeze solomom kullanıyorum çok memnunum bebeğim çok seviyor yalnız 2 aylık için aparatsız kullanım yapamazsın 4.5 aylık kızım destekle kullanıyorum
zeynepzeze Cikomel Çevrem de bebeği olan kimse yok😞 Deneme şansım olsa iyi okurdu. Sevmezse almazdım. Bilemedim bende hangisi daha kullanışlı acaba
Eceada Neko önerdi arkadaşım deneyip alacağım ben de inşallah. Tuniko sayfasından inceleyebilirsiniz.