Kolları , bacakları , beli her yeri isilik. Vücut duşu aldırıyorum sık sık ama nafile . Aşırı terleyen bir çocuk ve evimizde çok sıcak. Klima almayı düşünüyorum ama bu seferde çocuğu hasta ederim diye korkuyorum . Belini falan kaşımaktan yırtmış . Kantaron yağı sürüyorum şimdilik geçmezse doktora gidicem . Siz isilikle nasıl baş ettiniz ?