Kızlar bu bebeklerin günü gününü tutmuyor sizin de öylemi? Bugün 27 günlüğüz. 41 haftada 4240 gr olarak doğduk ve doyurmakta zorlanacağımı söylemişlerdi gerçekten doğruymuş. Sürekli emmek istiyor evet ama doymadığından değil şükür sütüm var ağzından memeyi çektiğimde kenarlardan akıyor. Ve emmesi bittiğinde dahi emzik olarak kullanıyor memeyi sürekli ağızda istiyor. Önceden uyurdu şimdileri uyumamaya da başladı ne gece ne gündüz 1 saat kesintisiz uykusu yok yarım saat 40 dk da uyanıyor. Uyanık kaldığı süre uyuduğundan fazla. Yetişkin biri gibi sürekli uyanık. 3-4 saat derin bir uykusu yok. Pilim bitmiş durumda. Gazını da çıkartıyorum öyle aman aman fazla gazlı da değil her bebek gibi emme sonrası olan gaz. 4 gün sonra kontrolümüz var 1 ay kontrolü. O zamana kadar ne yapacağım bilmiyorum. Sürekli memede yaşıyor ağlama krizine giriyor. Aç olduğunu sanmıyoruz üstünü değiştirirken bakıyoruz karnı küp gibi zaten aç kalma ihtimali yok yarım saatte bir memede her ağladığında memede. Doymak bilmeyen bir bebeğim var Allahım yardım etsin hepimize annelik çok zormuş😓