anneyimanne00 Mavii01 yıkayıp haşlayın hiçbir şey olmuyor. biz diyarbakırdayız bir gün boyunca öyle tezgahta su içinde kaldı nohut ama pişirdim bir şey yoktu. 🌸
Zehrab Bende de aynı şey olmuştu ama koku yoktu bende pisirdim yedik iyice yıka bakalım koku olursa pişirme