Bende aile apartmanında oturuyorum hatta apartman baya aile eşimin amcaaıgil falan da oturuyor ama herkesi ben istediğim zaman görüyorum, görüşüyorum bazen 10 gün görmediğim zamanlar bile oluyor, baştan beri tavrım belliydi, fazla samimiyet tez ayrılık getirir, çalışmıyorsam bir an önce işe başla görmeye fırsatın bile olmayacak inan :)