Ess92 bugün yeğenime tsni konuldu. 30 aylık. Kendi basina oynar asla hiçbir çocukla iletişim sağlamaz. Adına bakmaz. Ki bu en büyük belirti.. göz teması kurmazlar, kendi ekseninde dönüp parmak ucu yürüyüşleri. Yeğenimde bu belirtiler ile ilerledik. Dediğim gibi en önemlisi göz teması ve adına duyarlılık