Pera01 6 aylıkken koymaya başladım. Sürekli üstüne koymadığın ve ayağını yere tam bastırdığın sürece çok sıkıntı yok ya. Yürüme arkadaşı kesinlikle yürütecin muadili değil anca yürümeye yakın maksimum bir iki ay kullanılır bende iki tane var arkadaşlarım vermişti. İyiki para verip almamışım yani hiç gerek yok.