Dilosko Ek gıdaya nasıl başlama kararı aldınız ? Doğru zamanın olduğunu nasıl anladınız ? Ne zaman başlamalıyız ? Tecrübelerimizi paylaşırsanız çok sevinirim .
Anr5155 Dilosko eğer çocuk 6 aydan küçükse doktorun izni gerekli, youtube da doktor Osman gönülal var onun söylediğine göre biz yemek yerken çocuk ağzını hareket ettiriyorsa yemek yemeye atılıyorsa bebek ek gıdaya hazırdır.