Bebeğim 9.5 aylık ama asla ek gıdayı kabul etmiyor. Sadece anne sütüyle besleniyor. Nasıl bir yol izleyebilirim nasıl çözüm bulabilirim bilmiyorum. Artk büyüdüğü için çabuk acıkıyor sürekli sürekli emmek istiyor gece bile 4-5 kez uyanmaya başladı bu yüzden. Nasıl beslenme alışkanlığı kazandıracağım bilmiyorum.