bidemir EgeMommm şiddetle tavsiye edebileceğim bir yer var baglum tıp merkezi dr. Erkan Öztürk . Oğlum 5 aylıkken yaptırdık hangi doktor gördüyse sünneti çok güzel olmuş nerede yaptırdınız diye sordu . Benden sonra çevremde erkek çocuğu olan bütün arkadaşlarım Erkan hocaya gitti . Onların doktorlarıda sünneti çok güzel olmuş nerede oldu diye sormuşlar . Adam bu işi yapıyor . Tek işi bu diyebilirim . Tıp merkezi onun zaten bir araştırın
ayazsmotherr Benim bebeğimde 3 ay 7 günlük. Mamakta yusuf bal hocaya yaptırdık 3 gün önce gayet güzel ilerliyor iyileşme süreci de. Canı gönülden tavsiye ederim 😊
ayazsmotherr Tabi hangi yöntemle yaptırmak istediğinize de bağlı klipsli mi geleneksel yöntemle dikişli mi? Ona göre hekim arayışına girebilirsiniz